fredag 15 oktober 2010

Regn

Har inget paraply, så jag har spenderat förmiddagen med att kolla om det finns några superintressanta rum och utställningar. Hittade både och faktiskt.
Om ca en timme ska jag bege mig mot Wedding för att titta på den här lägenheten.
Sedan ska jag antagligen bege mig mot Charlottenburg för att boka en tyskakurs på Volkshochschule där istället. Finns lediga platser på en som börjar den första november, men det är på eftermiddagarna! 13.30-17.30, jätteskönt, men för mig som har så jävla svårt att komma upp på morgonen finns det en risk för att hela dagarna kommer försvinna ganska snabbt. Men jag tycker ändå att det vore värt för att slippa vänta 22 dagar till på att kursen ska börja.
Sen vill jag nog gå hit eller kanske hit och så ska jag förhoppningsvis träffa Caro.

Olaf Heine
I love you but I've chosen rock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar