torsdag 9 december 2010

Dag 2 med mamma och Johan

Vi började med att åka till en stor loppis, det var sjukt kallt



typ "coooolaste jag sett på 5 år!"





Dom älskar att vara med på bild. Jag lovar.



Ett stycke himmel
Sen gick vi på Historiska Museet.

Nu behöver jag sova eftersom jag måste gå upp klockan sju varenda eviga dag! Försökte boka en eftermiddagskurs till nästa termin men det fanns inte, dock blev det ändå så att jag bytte till en som skulle vara närmar. Det visade sig att det endast handlade om ca 5 minuter närmare... Inte så himla stor skillnad men det kan ju vara spännande att börja i ännu en ny klass i en ny skola. Omväxling förnöjer.

God natt

1 kommentar:

  1. Värst vad jag ser gammal ut, måste vara kylan...
    Häftig bild på katedralen och såpbubblorna, de hade jag nästan glömt, coolt!

    SvaraRadera