måndag 31 januari 2011

Söndag kväll

Känns ganska konstigt att vara ledig på måndagar, det är knäppt att jag säger det men jag hade gärna gått till skolan på måndagar också! Kanske inte klockan 8 på morgonen men ändå, tiden går så långsamt annars (och ja jag har gått till kontoret, suttit och köat bland knäppa människor för att fråga om jag kan byta tillbaka, eftersom jag inte ens fick veta att kursen bara var 4 dagar i veckan, men det fanns inga platser kvar.)
Det har iaf börjat hända lite roliga saker, det är så skönt! Äntligen lossnar det lixom... Rolig kväll i fredags, träffa folk den här veckan, kanske även ett litet jobb på g.Dessutom är jag glad för att så många fina vänner kommer och hälsar på i februari. Först kommer Kajsa, sen Tove och sedan Tomas.

Dessutom har jag hittat min tyska dubbelgångare, hon är dock ganska mycket äldre än mig men nu vet jag ju iaf hur jag kommer se ut när jag är runt 50.
Gabi Decker
Hon är typ komiker och skådespelerska, och jag har i och för sig kännt till att hon existerat men nu fick jag äntligen reda på vem hon var!


Tycker förresten att det är jättedåligt att det inte är någon inne att prata med idag, kom igen! Skype!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar