måndag 10 januari 2011

Tillbaka i Berlin

Efter tre väldigt fina veckor i Stockholm är jag nu tillbaka i Berlin. Jag kom hit i fredags och Tommy följde med men åkte tillbaka i morse... Vi har haft en riktigt bra helg och lyckats vända på dygnet, så det är tur att skolan inte börjar förrän nästa vecka. Av någon anledning glömde jag tyvärr att fota när vi kom hit, men jag har massa gamla bilder som jag inte lagt upp än eftersom jag är en så himla dålig bloggare. Men jag ska försöka bli bättre på att blogga! Iaf om någon läser... Heh.


Tomtar i kängorna på Nicolausdagen

Ymer var här och tog med mig på en fest
Dom hade gjort himla fint överallt och hade spännande hattar




 Jag hittade även några bilder från november som jag nog glömt att lägga upp

Vi var på en bar med immiga fönster

I en nattöppen blomaffär

Fanny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar