fredag 18 februari 2011

En nyårsafton också!

Tänkte att nu när det har gått 49 dagar av 2011 kan det ju vara läge att lägga upp några bilder från nyårsafton.
Gott nytt år hörni!
Knytisplockmaten. Jag tänker fortfarande på dom där rödbetorna med fetaostkräm ibland. Mums.

Så himla fint dukat

Efterrätten fick stå på kylning på balkongen... Men så började det ju såklart snöa så sjukt mycket.

Glad Jonna

Ok, det var allt. Tyvärr. Jag är ledig fram till torsdag nu och dessutom ska det vara jättekallt så jag kommer förhoppningsvis redigera lite fler bilder och lägga upp!
Dessutom så kanske jag färgar håret rött och faktiskt pluggar lite. Nåt annat jag borde göra?




1 kommentar:

  1. sushi och soppa gör vi! ååååå va jag längtar! 8 dagar kvar!
    haha vet du hur mkt sushi ja gjort på sistone? och ska göra idag med....fan va ja saknar dig människa!
    sen vill ja tatuera mig med! hehe

    SvaraRadera