söndag 27 februari 2011

Tittatittatitta

Kolla va jag hittade på förra veckan när jag hade lite tråkigt en dag!
Färgen var superbillig, men blev ju inte direkt så som jag hade trott. Men den är inte permanent och håller redan på att försvinna. Kul att testa! Nästa gång vill jag dock ha en mindre orange ton...

Gillade håret på bilderna, därför köpte jag färgen. hehe

ser väldigt olika ut i olika ljus

Känns bra att jag matchar stationen där jag går i skola

Orange!
Just det jag kommer antagligen behöva se mig själv på tv i eftermiddag, hehe... Vi blev frågade på stan och skulle säga på vårt eget språk "jag älskar europa, MEN..." Så skulle man hitta på nåt dåligt, jag hade ingen fantasi och är osäker på om jag ens lyckades med grammatiken. Eh... Hoppas ingen som kan svenska ser!

I morgon kommer Tomas! Och på fredag kommer Bea! Det kommer vara minst 5 plusgrader och sol varje dag och jag ser verkligen fram emot den här veckan.

1 kommentar:

  1. Nya färgen ser bra ut tycker jag, fin matchning m t-banan;D Mer besök alltså, va kul! Låter skönt med lite plus-grader. Puss

    SvaraRadera