torsdag 10 mars 2011

va?

Vem är jag som säger nej till att gå ut en torsdag, när någon ringer och verkligen är jättetevlig och dessutom verkar behöva ses av olika (sjuka) anledningar.
Dessutom råkade jag sticka in en vass kniv under nageln. Aj!
Det är iaf vår här, men jag fattar absolut inte att jag blev så himla tråkig! Kanske för att det tar så himla lång tid att ta sig hem ibland på natten, eller bara för att det är skönt att sitta hemma och äta choklad ibland? Det här är andra kvällen på ca 2 veckor tror jag som jag bara är hemma själv. Hade nästan sett fram emot det. Dock måste jag försöka rädda min dator som känns väldigt sjlvmordsbenägen, vet inte vad jag ska göra! Den bara stänger av sig hela tiden...
Dessutom missade jag halva förra skolveckan så jag behöver komma ikapp nu, har pluggat massa idag. men å andra sidan gjorde vi ett litet test idag och det gick väldigt bra jämfört med de flesta av mina klasskompisar... Så jag kanske lika gärna ska gå ut ikväll och skita i skolan i morgon?
Eller gå och lägga mig och sluta tänka på det ikväll... Vara lite bitter typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar